HoReCaManagers CV

horecawww2-1024x320

StaffPoint on tänään avannut hotelli- ja ravintola-alan ammattilaisten hyödynnettäväksi uuden HoReCaManagersCV -palvelun. Se toimii alan esimiestehtäviä etsivälle helppona, nopeana ja luottamuksellisena apuna seuraavan urasiirron tekemiseksi. Joko heti tai harkitusti vasta myöhemmin.

Suomessa on tuhansia HoReCa-alan työsuorituspaikkoja.
Hiljaista tietoa sopivista työpaikoista ja työnhakijoista on kuitenkin paljon enemmän kuin markkinoilla näkyy. Ja usein uusi työ vaatii löytyäkseen paljon aikaa ja vaivaa.

Urahyppy vähemmillä työnhauilla ja -haastatteluilla

HoReCaManagersCV on StaffPointin rekrytoinnin ammattilaisten kehittämä tietopankki ja palvelu, joka tarjoaa ravintola-alan esimiehille helpomman tavan rakentaa työuraa. Tietopankkiin voi luottamuksellisesti jättää CV:nsä ja uutta työtä koskevat toiveensa. StaffPointin valikoidut rekrytoinnin ammattilaiset selvittävät, löytyykö välittömästi työnhakijan ja työnantajan kriteerit yhdistävää osumaa. Jos löytyy, hakija pääsee saman tien työhaastatteluvaiheeseen. Jos ei, CV jää seurantaan tulevaisuuden varalle.

Työnhakijalle maksuton, työnantajalle kustannusetua

HoReCaManagersCV tukee sekä alan esimiestyötä hakevan että sitä tarjoavan työnantajan tarpeita. Yhteinen nimittäjä on ammattitaitoinen, työnsä luottamuksella hoitava StaffPointin rekrytoinnin ammattilainen.

"Saamme jatkuvasti rekrytointitoimeksiantoja asiakkailtamme. Joskus voimme löytää niitä vastaavan osaajan jo ennen kuin työpaikkailmoitusta julkaistaan. Tämä tehostaa työvoiman kiertämistä huomattavasti. Työnhakijalle CV:n jättäminen on maksutonta. Työnantajan näkökulmasta nopeutunut rekrytointiprosessi tarkoittaa kustannusetuja", StaffPointin pääkaupunkiseudun toimialapäällikkö (HoReCa) Katriina Rantanen kertoo.

Mahdollistaa työn ja työnantajien huolellisen vertailun

Ammattilaisille, joille urasiirto ei vielä ole akuutti vaan vasta tulevaisuuden haave, HoReCaManagersCV -palvelu toimii ennakoivasti.

Aloilla, joilla on kohtalaisen paljon töitä tarjolla, kannattaa seuraavaa urasiirtoa miettiä huolella. Tärkeiksi kriteereiksi nousevat mm. työnantajan brändi ja maine sekä yrityskulttuuri. HoReCaManagersCV on ideaali tällaisissa tapauksissa: uutta työnantajaa voi etsiä ja vertailla ajan kanssa ilman, että osoittaa heti kiinnostuksensa.

CV-pankkia kerrytetään nyt – jätä tietosi jo tänään!

HoReCaManagersCV odottaa nyt vakuuttavia ansioluetteloita.

"CV:nsä ja työpaikkakriteeriensä jättäminen CV-pankkiin on ehdottoman luottamuksellista. Tiedot jätetään valmiille, suojatulle lomakkeelle. Niiden vastaanottaminen kuitataan. Sen jälkeen voikin alkaa odottaa yhteydenottoa", Rantanen kertoo.

HoReCaManagersCV -palvelun sivu löytyy saitiltamme Työnhakijoille-puolelta täältä LINKKI. Itse palveluun pääset täältä LINKKI

Aiheeseen johdattaa mainosvideomme Oletko uranälkäinen?

HUOM! Video. https://youtu.be/Ol3JWEmjA9U
HoReCaManagersCV tunnus4v mod-01-1024x323 HMCV palkki-1024x727